Bulgarien 09

Den 23:e juni åkte jag och Nina till Bulgarien, va hade tröttnat på allt regn här hemma.
Vi har haft sol, varma och underbara kvällar.
Men väl hemma igen är jag helt slut, har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv.
Och när vi skulle åka hem ville jag inget mer än hem, men nu längtar jag tillbaka.
Men men..

Nu är jag nere hos min mamma och hälsar på kommer hem på söndag igen.
På måndag åker vi till Örebro, för att hälsa på killarna vi träffade i Bulgarien så det blir nog roligt!

På fredag den 10:de juli åker vi till Norrtälje där Ninas mamma lånat en stuga i 10 dagar, ska bli riktigt skönt att komma bort men ändå vara kvar i Sverige känns som man sett tillräckligt av utlandet för den här sommaren iaf!

Men känns som en toppen start på sommarlovet!!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0