Jag förstår inte ..

Jag är trött HELA tiden, det är så fruktansvärt jobbigt.
Det spelar ingen roll när jag lägger mig för jag är ändå lika trött på morgonen.
Har sovit 9 timmar inatt och skulle säkert kunna somna nu om jag bara la mig.
Måste försöka va vaken till minst 9 annars vaknar jag bara inatt och kan inte somna om.

Fick tillbaka mitt frisör prov igår och dataprovet idag som vi skrev innan lovet
Frisör - VG
Data - 30/35 = VG

Så jävla störande det med datan! För hon hade tagit bort en uppgift och så hade hon sänkt gränsen för G och VG men inte för MVG ! Jag va 2 poäng ifrån MVG men hade hon sänkt den gränsen oxå så hade jag ju fått MVG- och det hade fan känts bättre! Aja whatever .. bättre lycka nästa gång ;)

Imorgon, jag börjar 10.20 med engelska vi håller på och skriver sagor sjukt svårt.
Men faktiskt lite kul oxå, kunna hitta på massa saker som inte finns haha ..
Sen är det lunch och sen frisör. Tror vi skulle hålla på med flätor och sånt, typ fiskbensfläta, inbakade, utåtbakade, 6 fläta, 9 fläta osv osv .. Kan dom flesta av dom men inte alla :) in än ! Men det kommer.
Efter skolan ska jag ner till Jakan och lämna tröjan till S fan va sköönt äntligen blir man av med den.
Hoppas det går fort för sen ska jag hem och städa lite :)
Sen får jag se vad jag ska göra på kvällen kanske träffa R ..

Helgen just nu vet jag inte vad som händer, tar den som den kommer. Funderar på att kanske kolla om jag kan byta staven men får se ;)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0