Fredag,

Så skönt, äntligen helg igen. Iofs har veckan gått jävligt fort.
Men mår fortfarande inte speciellt bra, snurrig i huvudet och är HELT slut.
Ska sova snart och hoppas på att jag mår lite bättre imorgon iaf :)
Idag började jag 10:40, galet sköönt. Vi hade engelska till 12 och sedan lunch till 12:45,
efter det hade vi klasstid till 13:15 och vår sista lektion var inställd så vi slutade efter klasstiden istället för 16:00.
Fan va underbart det var.
Efter skolan gick jag, Liza, Sofie, Patrik, Shaqi och Moa ner till jakan för att fika.
Sen mötte jag Nina på pendeln följde med henne hem och fixade hennes hår, för hon skulle på tjejmiddag typ :)
Jag åkte hem typ vid 18 hade bestämt mig för att stanna här oxå men så blev det inte riktigt vid 8 gick jag ut för att möta Markus och gå en promenad i Nälsta. Kom hem igen runt 10. Mina skor va helt dyngsura, dag för nya skor :P haha ..

Imorgon ska jag SOVA så länge jag bara kan.
sen får jag väl se vad som händer :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0