Aldrig igen!

Först gick vi till Plain Pain men eftersom jag inte hade mamma med mig kunde han inte säga ja =/
Sen kolla vi astron och de va stängt .. Juste då kändes det lite hopplöst .
Trodde faktiskt inte att jag skulle göra det idag då.
Men Nina visste ett annat ställe, hon va inte riktigt säker på vart det låg men vi gick och gick.
Bort till Gamla stan och där låg det :)
Inga problem visade mitt leg han pratade med mamma i telefon sen bar det av inåt.
Fy fan va läskigt det såg ut därinne. Lågt i tak stenväggar som va målade i typ rött och rosa? eller något.
Kom fram till rummet och där står en stol, en brun i skin ser typ som en stol som är med i någon skräckfilm. skulle passa bra in i någon av saw filmerna! Den stod där helt ensam i ett typ ovalt rum. asså hela stället va bara läskigt!
Och jag fick panik trodde fan jag skulle banga, hela jag skakade tror fan aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv!
Jag trodde jag skulle svimma eller dö typ. haha som tur va hade jag Nina de va fan det bästa mentala stödet jag bara kunde få. Jag fråga nog killen om bedövning 100 ggr men fick samma svar hela tiden, det finns ingen bedövning.
Tillslut fick jag lyssna på musik så slapp jag höra allt och jag blundade. Händerna skaka benen skaka och det gick inte att sitta still. Stackars han som pierca mig =/
Men nu sitter den där :)  det gör lite ont dock , men det går över snart ;)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0