Vecka 9 = SPORTLOV!

Igår va jag på middag i Täby hos mormor och morfar med mamma och hennes sambo Tomas.
Det va faktiskt kul att träffa dom igen det va ett tag sen. Vi åt fondy, sallad, bröd och massa olika kalla såser. Jättegott!!
Sen till efterrätt blev det hemmagjord chokladpudding! Mormors är den absolut godaste chokladpudding som finns! Sen planerade vi mitt 18-års firande. Jag fyller ju den 12 mars men det är en torsdag och det passar inte speciellt bra. Min pappa kommer upp då och vi ska ut och äta sen på fredagen så ska jag ta mig ut på krogen!
Så vi bestämde att fira mig med mammas släkt på lördagen. Med middag och efterrätt, paket och allting dessutom blir det skumpa. Jag tror det blir najs! Jag börjar redan fundera på vad jag ska få i present?!

Idag har jag gjort klart min saga i engelskan, den va några dagar försenad men men ..
Kändes skönt att skicka iväg den!
Sen träffade jag Nina gick och handlade. Sen åkte vi hem till henne kollade på film och käka popcorn, hihi!

Imorgon får jag se vad som händer har lite skolarbeten jag borde göra klart men får väl se om jag gör det, eller så åker jag in till min APU och lämnar in min journal. Har inte bestämt mig ännu.

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0