ingen förbättring

Mitt försök om att bättre mig gick ju inge vidare men men,
Äntligen är det lov, fy fan va sköööönt!
Idag ska jag upp till Vällingby runt 2 typ :)
Sen kommer mamma och Tomas hämtar mig.
Vi ska ut och kolla på mormor och morfars nya hus, dom har iofs bott där typ 1 och ½ månad men har fortfarande inte varit där.
Igår va jag i skolan, det gick väl helt okej.
Sen mötte jag pappa på Jakan, så åkte vi hem han hjälte mig emd lite saker. Sen gick vi upp till vällingby och så klippte jag mig. Men pappa drog typ precis när vi kom dit han skulle på AC/DC men träffar honom snart igen. Eftersom han kommer upp till min 18-årsdag som är om 2 veckor och 5 dagar! hihi ..
Men Nina va iaf med mig hos frisörn. Klippte at längderna på mitt hår så nu är det betydligt kortare! Och det känns galet sköönt! Va så jävla trött på mitt hår.

Nej dags att hoppa in i duschen !

Ha ett bra lov :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0