fortsättning

Fan nu är det inte långt kvar tills det är skola igen!
Usch jag är så jävla otaggad, det suger verkligen.
En vecka i skolan sen två veckor APU och två veckor i skolan, sem är det lov igen!
Det låter ju underbart!

I torsdags trodde jag faktiskt inte jag skulle orka gå utanför min dörr.
Men det gjorde jag. Nina kom hit minns inte när men kanske runt 20.
Runt 21-21.30 gick vi till Axel där det va lite andra.
Och jag trodde inte det skulle bli speciellt sent men sen blev klockan 3 och jag vet att jag tänkte senaste 4 ska vi gå.
Gjorde vi det?
NEJ, vi lämnade där strax efter 5 och va hemma typ strax innan 6.

Igår ringde mitt alarm halv 12 mindre kul men allt går bara man vill.
Sen mådde jag betydligt bättre.
På dagen träffa jag Nina, Carro och Felix. Vi gick runt lite i Vby sen åkte vi Spånga hälsa på Axel lite snabbt.
Sen åkte jag hem.
 
Mötte Nina igen runt 7 vi skulle hem till Felix men sen skulle dom fixa öl och vem fan visste att vi skulle behöva stå där och frysa i 2 timmar? Dessutom hade jag inte m in vinterjacka så jag höll fan på att dö och det var jag inte ensam om!
Men sen även när vi kom in frös jag, hela tiden..
Vi åkte hem typ halv 12 vilket va sköönt.
Klockan 2 gick jag och la mig vilket är tidigt, kanske en av de tidigaste kvällarna på lovet?

Idag får jag se omjag träffar någon på dagen,
Men ikväll ska jag och Nina är världens mys kväll med massa gott och någon bra film!
Fn va skönt det ska bli, och det behövs verkligen!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0