Dagarna som varit

Måndag:
Jag tror inte jag gjorde något speciellt då, eller jag va inne på min APU och lämnade in min journal. Sen träffade jag Nina :P haha och vi bestämde oss för att åka till aquari på tisdagen.

Tidag:
Jag mötte Nina vid 1 och åkte ut till djurgården där aquari ligger. Va kanske inte så mycket att se men lite kul va det ;)
Fan va mycket sjuka fiskar det finns asså, haha herregud.

Onsdag:
Då va jag i ordning gjord och klar 20:30 bättre sent än aldrig ;) Nina kom hit. Vid typ 22 så drog vi till sumpan där vi kröka.
Va hemma typ 03:15. Sen va det helt omöjligt att somna! Somnade typ runt 5 :P.

Idag:
TRÖTT! ingen aning om vad jag ska göra, sängen låter lockande..

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0