15 februari 2009

Har inte haft den bästa uppdateringen senaste tiden.
Ska försöka bättra mig lite.
Kan berätta lite om helgen,
I fredags var jag först i skolan, hade engelska med min idiot till lärare.
Sen hade vi frsör och då fick vi reda på vårat slutbetyg i Hantverksteknik A (frisör) då jag fick VG+ vilket stör mig!
Dom sa att jag hade anlag för det yrket och om jag inte hade så höga krav på mig skulle jag nått MVG.
Men att jag hade goda chanser att nå MVG nu i B kursen.
Aja vi får väl se hur det blir med det ;) haha
På kvällen träffade jag Nina, tog det bara lugnt orkade inte dra ut. Jag hade varit sjuk i veckan så kände mig inte speciellt tagga senare heller. Så vi kolla på TV och pratade :)
Igår, alla <3 dag ja då var vi först i jakan på en slags fest, den var helt okej.. Men väntade på folk, så vi drog efter 2 timmar. Mötte upp 2 killkompisar till Nina, nu i efterhand hade jag fan hellre stannat kvar i Jakan men men, hoppas Nina tyckte det var kul iaf!
Idag ska jag bara ta det lugnt, måste läsa ut en bok som skulle varit utläst för länge sen hm får väl se om jag orkar. Sen borde jag skriva klart min saga i engelskan. Sen kommer kanske Nina hit och käkar middag..
Och ikväll eller senare i eftermiddag iaf innan Nina kommer ska jag ut och springa! Det behövs ..

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0