Tomtemor gästbloggar!



<!-- 001 -->Tomtemor Hoppas ni alla där ute har varit snälla i år, annars blir det inga julklappar!

Nathalie kommer få massa julklappar för hon har varit en väldigt duktig flicka i år. Tomten sa till mig att hon har varit en väldigt bra vän speciellt till en flicka som heter Sofie. Och jag vet att Sofie är väldigt tacksam över att hon har en sån bra vän. Hmm.. låt se vad är det som gör att Nathalie är så duktig egentligen? Det har jag funderat över många gånger, hon kanske har speciella super krafter som gör henne så bra? Eller så är hon bara helt underbar som person? Jag tror faktiskt att hon bara är en helt underbar människa eller tror, jag vet!

Tack Nathalie för du är en sån underbar människa som ställer upp i vått och torrt, du är en ängel.
Och en riktig kämpe, du är så jävla DUKTIG.. de lär du få höra mer av för jag gillar att säga det ;D

//Tomtemor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0