Tid = magi

Kom hem från praktiken för ungefär en timme sen det har varit en riktigt lååååång dag idag.
Gick upp typ halv 8 eftersom de som skulle byta dörren skulle komma 8 men dom kom inte förens kvart i 9. Så jag kunde alltså fått sova 45 minuter till! 
Nu har jag iaf en ny dörr oxå vilket känns väldigt skönt och nu när innedörren är borta så känns min hall mhycket större, riktigt skönt!

Nej men vad jag skulle komma fram till är att tid är faktiskt magi, även fast det kanske inte alltid känns som det. 
Saker och ting förändras hela tiden saker man till och med trodde var omöjliga. 
Tror de flesta förstår vad jag menar. Men hela den här hösten har varit magi för mig.
 Den började mycket bra förutom all sjukdom, sen blev det tufft och allt kändes jobbigt. Det jobbiga höll dock bara i sig lite drygt en månad sen blev det bättre och bättre igen och nu kan det bara bli perfekt för det är fan på god väg!!!! Jag är glad och väldigt nöjd med allt och för första gången på länge vet jag precis vad jag vill!


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0