Sleepy

Somnade halv 5 inatt, timmarna gick jättefort.
Kom hem från Farsta runt 10 tror jag, sen träffa jag Frederik en stund och efter det va klockan halv 3. Pratade i telefon till halv 5 och somnade direkt!
Gick upp typ halv 12 idag, jag rättare sagt kämpade upp ur sängen för att åka in till stan.
Shoppa lite småsaker sen åkte jag till Älvsjö där Pelle m familj bor.
Hade inte tänkt att vara kvar så länge men kunde inte gå tidigare åt middag och hade julklappsutdelning!
Fick en tomte, ett halsband och pengar.
Vi tog bussen till Älvsjö station och självklart missade jag pendeln precis så fick ta märsta pendeln till centralen och byta till tunnelbanan istället.
Så kom hem för en stund sen, packade lite.
Imorgon ska jag upp 10:15 packa det sista göra mig i ordning för att sen åka ner mot Varberg och hälsa på pappa! Vi får väl se hur det blir, hoppas alltid på det bästa.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0