Lystring gott folk de är gud som talar till er

Som ni ser i rubriken så äre gud den alsmäktige som snackar så luta dig tillbaka i stolen och njut av de som skrivs i detta nu..

Fick användar namn och lösenord av Nathalie Af F C en mycket snäll person som verkar gilla mig. Men men nog snackar om mig (gud alltså).

Jag ska snacka om min kärlek till Nathalie. Min kärlek till nathalie är stor och inte på förhållande viset utan på vänner förhållandet. Hon var min första Pirr i magen kärlek alltså min första big löve, och de är jag hemskt stolt över att hon är. Nu är vi mycket nära vänner som bara ses på msn tyvärr men förhoppningsvis ses vi snart över en varm kopp kaffe eller te och en fet bakelse till de, låter otroligt gott de eller vad säger du min vän? ska vi ta oss en fika när vi ses? =) har inte mycket mer att skriva utan summerar min kärlek till nathalie med 4 VÄLDIGT stora ord som betyder mycket för folk världen över I FUCKING LOVE YOU <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 är faktist seröas med de sista 4 orden och många andra ord i denna text..

För att avrunda allt så säger jag Tack för mig och jag kanske kommer med ett inlägg till meninte idag utan en annan dag om jag nu får de för Nathalie Af F C sen kanske de kommer upp en bild på mig men de bestmmer Nathalie :)


HEJDÅ och lev livet i nuet och inte framtiden eller gårdagen utan i nuet.. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0