Jag är glad!

Lite rörig julafton men det är det väl alltid? tusen rim ska läsas upp och alla ska få sina julklappar och allt ska öppnas, det tar sin tid! Och folk hinner tappa koncentrationen lite under timmarna vilket jag förstå!
Jag är super nöjd med mina paket hittills har några kvar som jag får på söndag när jag ska hem till Pelle och fira lite jul och även på måndag när jag åker ner till min pappa.
Hur som helst så åkte jag hem nu ikväll kände att jag ville sova i min egna säng och få lite lugn och ro. Vilket jag känner nu va ett mycket bra val! Första gången på länge som jag verkligen njuter av att bara få va helt ensam!
Imorgon ska jag upp 10:30 för jag vill hinna upp till Vällingby en stund och leta efter nya gympaskor, eftersom de jag har nu är helt paj! Dags för ett par nya!
Sen vid halv 3 ska jag börja åka mot farsta där jag ska möta mamma och Tomas så ska vi hem till Tomas mamma som fyller 60 så det blir 60 års kalas!

Mammas och Tomas julklapp förvånade verkligen mig iår och jag blev jätteglad!
Finns nästan inga ord för det, så tack igen båda två! Det betyder massor!

<33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Världens Bästa Dotter! Att se din glädje och tacksamhet i dina ögon räcker långt mer än ord!

Jag älskar dig <3 <3 <3

2009-12-27 @ 16:29:51


URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0