It could only get better

Något bättre idag, känner mig mer uppåt.
Är så tacksam till alla som visat hur mycket de faktiskt bryr sig!

Idag har jag färgat håret eller snarare utväxten så jag är mycket nöjd!
Efter skolan åkte jag hem och plugga matte, det känns som att det sitter nu faktiskt det blir nog inget MVG den här gången men det överlever jag. Vem har påstått att matte va ska vara lätt?

Imorgon är det onsdag och eftersom jag hoppat av engelska B nu så börjar jag 12:15 vilket är jävligt skönt! Så då har jag bara matte och klasstid slutar 14:20 efter det ska några i klassen gå på bio och se Flickan som lekte med elden. Så jag ska hem lite snabbt fixa lite saker sen åker jag in till stan. Det blir nog mysigt!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0