Djurgårn - SSK

Idag mötte jag Pelle och hans låtsas son Jonas utanför hovet för att gå på matchen!
Det va riktigt länge sen jag va på en hockeymatch så va faktiskt inte super taggad.
När spelarna åkte in så tyckte jag det va lite löjligt när det spruta eld och sån skit, tyckte det va överdrivet.
Sen börja klacken sjunga och jag kände mig bara så lycklig, ville bara ställa mig där bland alla männiksor och sjunga med. Djurgårns klacken är verkligen lycka för mig, det spelar ingen roll hur dåligt jag mår för jag mår alltid bra när jag hör dom!
Jag är lycklig nu, känns som att alla mina problem är som bortblåsta. Jag behöver ingen annan kärlek, det enda jag behöver är Djurgårn! Jag ska alltid stötta dom och aldrig svika det är mitt lag och jag älskar det!
Ska fan börja gå mer på hockey nu!

Jag vet jag är säker jag är Djurgårn tills jag dör!!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0