Åren går alldeles för fort!

Upptäckte nu precis att min blogg funnits två år exakt idag!
Helt otroligt! Förstår ni hur mycket jag förändrats på de två åren?
Mitt sätt att tänka, mitt sätt att skriva .. allting ..!
Man kan säkert se den skillnaden om man orkar läsa igenom bloggen vilket jag ALDRIG skulle orka. Ibland kan jag sätta mig och bläddra tillbaka i bloggen till en speciell månad.
Den betyder mycket för mig och jag vill aldrig göra mig av med den.
Den har ändå gått igenom en del med mig. Jag märker självklart att det mesta jag skrivit är känslor ibland är det obegripligt för utomstående att förstå vad jag menar eller vem jag menar.
Men som jag sagt tidigare min blogg är till för mig, egentligen ingen annan. Ni som läser får självklart läsa och ställa frågor men lovar inga svar för vissa saker är bara för mig och vad jag känner.
Bloggen är mitt skriv ställe där jag blir av med mycket jobbiga saker!
Så efter två år finns det fortfarande inga planer på att lägga ner den, så jag fortsätter jobba på!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0