2009

 

ÅRET

Hur har året nollnio varit för dig? Finns väl bra stunder men tycker det funnits fler av de sämre ..

Bättre än förra året? Inte ens i närheten!

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?
 mm ..

Har du flyttat under år nollnio?  nej!

Har du hittat en ny låt som du älskar?
Massor!!

Har du druckit alkohol? Yes!

Har du kysst en främling? haha jo !


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nollnio? upp och ner hela tiden!

Har du varit kär? På god väg!

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja det har jag ..

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja ..

Har du haft ett hemligt förhållande? beror på hur man ser på det


SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? neej

Har någon i din släkt avlidit? nej ochj tacka gud för det!

Har du slagit någon med knytnäven?
nej :)

Har du varit i slagsmål?
Inte min grej!

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Inget jag kommer på nu iaf!


Isåfall vad?

Har du skämt ut dig? säkert mer än en gång

Har du ljugit för en vän? nej det tror jag inte! :O


Har du varit ute en hel natt? Det tror jag?


Har du blivit tagen av polisen? hahaha jaa!

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? joo

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? haha ja


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? hts-gymnasiet

Har någon varit elak mot dig i skolan? nej!

Har du gjort något framsteg? det kan man ju hoppas iaf.

Haft alla rätt på ett prov? nää

Har du träffat nya vänner? ja det har jag!

Har du förlorat en vän?
förlorat? nja vill jag inte påstå!

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nej

Har du gått bakom ryggen på en vän?
Aldrig!

Har du ljugit för en bästavän? nepp

Har du många tjejkompisar? lagom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0