The name of the game is snap, snap is the name of the game.

Mådde skit typ hela dagen igår, kände mig konstig när ag åkte till Nina.
När jag kom dit färgade jag hennes hår sen kolla jag febern och då hade jag 38.1
klippte henne, sen la jag mig i hennes soffa och chilla en stund.
Ville åka hem, men orkade inte bara va där.
Kimmy smsa och fråga om jag skulle med på typ en fest, så jag åkte hem bytte om och tog en värktablett.
Idag mår jag något bättre, men är jättejätte seg!!!

Men hur som helst där på festen höll dom på med den där leken som är med i PS I love you.
Snap, men jag trodde bara det va skit snack i filmen!
Men nu vet jag nästan hur man gör, det är riktigt svårt men killarna ville inte avslöja exakt hur man gör så vi fick reda på hälften och resten får vi försöka lösa själva och det kommer aldrig att gå.

Idag känner jag bara för att ligga inne, ska gå till coop sen och köpa massa gott!
Det är ju trots allt fredag!!

IMORGON KOMMER MAMMA !!
Det ska bli mysigt va länge sen jag träffa henne.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0