Storstädat

Vaknade runt 11, men har sovit skit dåligt inatt har drömt massa konstiga saker som fått mig vakna hela tiden.
Jag kommer bara ihåg vissa delar men allting va bara obehagligt så jag hoppas på att kunna somna tidigt ikväll för jag ska upp 6:15 imorgon igen!
Hur som helst så kolla jag på tv en stund och vid ett börja jag städa. Jag plocka bort alla små saker som låg framme, vek/kasta kläder i garderoben/smutsen, damma alla hyllor, putsa speglar, torkade av i duschen, diskade, torkade av under diskhon där sop grejen står, dammsög och tvättade golven!
Så nu är det rent, det kan jag lova.
Allt det där tog mig 2 h och 45 min det är väldigt länge med tanke på att min lägenhet är endast 26 kvm!
Men jag känner mig duktig nu iaf.
Ska hoppa in i duschen strax sen ska jag bara ta det lugnt!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0