Skit snack

Har egentligen inte något alls att skriva men just nu är jag så uttråkad att jag måste göra något och då finns ju bloggen!
För några dagar sen satt jag och tänkte på hur länge jag faktiskt haft min blogg och hur mycket jag skrivit. Det är ju rätt sjukt 1 år och 8 månader. Tänk hur mycket mott liv förändrats under den tiden?
Jag minns när jag skaffa min blogg. Det var när mamma och jag va i Spanien och innan jag åkte så frågade massa kompisar om jag inte skulle skaffa en blogg som jag kunde skriva i när jag va borta. Men jag vägrade jag sa att jag skulle skriva på playahead, det gjorde jag ju oxå (första dagen) sen kom jag på att det va nog ändå bättre med en riktigt blogg. Men jag hade bestämt mig för att bara blogga när jag va borta sen när jag kom hem skulle jag aldrig mer skriva. Riktigt så blev det ju inte som alla märker.
Jag gillade det faktiskt och sen förstod jag att det skulle vara kul att ha det senare och bläddra tillbaka och kolla vad man gjorde då osv. Vilket va helt rätt, det är riktigt roligt att kolla tillbaka.
Så jag ångrar inte att jag skapade bloggen, men jag önskar att jag hade tänkt till lite när det gäller blogg adressen den är så lång hade velat heta något kortare men det går inte att andra då måste jag skapa en ny och det vill jag inte.

Nu ska jag sluta skriva.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0