regn regn och åter regn

Självklart öser regnet ner bara för att jag är ledig idag!
Det borde jag räknat ut tidigare.
Jag är trött trots att jag somnade innan 12 inatt.
Men det är väl pga regnet. Är på sämst humör dessutom, jag är iofs inte sur men jag är inte glad heller.
Skulle åkt till stan med Johnny men nu ska vi inte göra det för att det regnar.
Men jag måste nog ändå släpa mig in dit eftersom jag lovat att möta pappa.
Känns inte alls lockande just nu, så jag hoppas det slutat regna tills dess!
Annars ska jag nog bara stanna inne, ta det lugnt. Rätt skönt egentligen, men vill ha sällskap inte kul att sitta här ensam hela dagen. Men ändå jag är inte riktigt på humör att ha någon här heller.
Haha känner verkligen att jag frå fram vad jag vill.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0