Ny look

Tyckte min blogg design har varit tråkig väldigt länge men har aldrig haft ork att sätta mig ner och fixa den för det tar ändå någon timme att fixa den. Förra gången va första gången jag gjorde det själv så då tog det evigheter men den här gången gick det snabbare har lärt mig lite nu iaf.
Jag gjorde en header med sommarbilder men så tänkte jag att vi börjar ju gå mot hösten så då gjorde jag resten av bloggen lite mer höstig. Jag vet inte om jag är super nöjd men den är iaf snyggare nu än förut!
Dessutom orkar jag inte hålla på och fixa den mer nu.
Jag ska snart börja göra mig i ordning ikväll ska jag träffa Nina för första gången på typ 3 veckor.
Får väl se vad vi ska göra.

<33

Kommentarer
Postat av: Malou

Snyggt! :) Kram

2009-08-22 @ 15:53:06

Postat av: Nathalie

Kul att höra! Tack kram

2009-08-22 @ 17:41:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0