Nu går sommarlovet mot sitt slut

Nu är jag hemma igen!
Åkte ju till mamma i onsdags och sen åkte vi till Täby i lördags för att fira hennes fördelsedag. Det blev en ritkigt lyckad dag och det vet jag att mamma oxå tyckte. Massa god mat och efterrätt!
Den morgonen vaknade jag med jätte ont i magen men tog en värktablett och tänkte inte så mycket mer på det sen.
Men någon gång runt 8-9 började jag frysa och jag kände mig jätte konstig det gjorde ont i hela kroppen.
Så efter ett tag la jag mig i deras soffa med 2 filtar men jag frös lika mycket för det.
Vid 11 skjutsade mamma och Tomas hem mig och mamma frågade flera gånger om jag inte ville följa med dom tillbaka till Nyköping men det ville jag inte. Ville bara hem till min säng och få sova att sitta i bilen drygt en timme till kändes inte lockande så jag valde min säng. Tog tempen direkt när jag kom in 39.1 minns inte ens när jag hade så hög feber sist.
Mamma hjälpte mig att byta mitt sommartäcke till vintertäcket eftersom jag frös så.
Sen åkte dom hem och jag kröp ner men kunde inte somna det gick bara inte och efter ett tag började jag svettas så då tog jag fram sommartäcket igen. Hur som helst så somnade jag efter några timmar och vaknade vid 12 dagen efter hade fortfarande jätte ont i magen, lite feber och ont i kroppen. Kändes som jag vägde 40 kg mer än vanligt.
Pratade med mamma och efter ett tag bestämde jag mig för att jag ville åka ner till henne ville inte vara ensam så hon va så gullig som kom och hämtade mig! Sen dess har jag varit där jag tog ner massa smutstvätt till henne som hon tvättade åt mig. Igår va första dagen jag kände mig bra, lite ont i kroppen men inte alls som förut.
Men det va ju kul att vara sjuk dom sista dagarna av sommarlovet! *NOT*

Just nu sitter jag bara och tänker på att jag börjar skolan imorgon. Känns inte jätte kul, men på något sätt skönt att få ordning på vardagen igen komma igång! Dessutom ska jag börja träna ordentligt nu! Känner mig taggad.
Jag börjar 12 imorgon så jag behöver ju inte driekt gå upp super tidigt vilket känns väldig skönt.

Tack mamma för allt! <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Älskade dotter,



Det var ett fint inlägg, men jag vill att du alltid ska känna att jag tycker att det är roligt att ha dig hos mig. När du är sjuk så känns det skönt att få rå om dig med kärlek <3



Du betyder allra mest för mig och kommer så alltid att göra.



Min 40-årsdag kommer jag alltid att minnas med värme då du gav mig så mycket kärlek & omtanke, framförallt i din vackra text. Den berörde mig djupt och jag har den i minnet på både papper och i hjärtat.



Jag älskar dig så oändligt mycket.<3<3<3



Hoppas att du får en fin start på 2:an imorgon.



Kramar i massor,

Mamma

2009-08-19 @ 18:08:41

Postat av: Nathalie

Tack så mycket, jag vet att du alltid ställer upp och det betyder massor för mig!



Jag menade allt jag skrev där, det va bara kul att få skriva ner det!



Jag älskar dig oxå !!! <3

Tack så jätte mycket:)



<33

2009-08-19 @ 18:12:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0