Mysdag

Igår gick jag upp runt 12 mamma kom hit strax innan 1.
Tillslut bestämde vi oss för att dra till stranden, vi köpte med oss lite fika och la oss vid vattnet.
Det var super mysigt. Efter det åkte vi hem till mig och tog det lugnt en stund.
Sen gick vi ut och käka middag på en kina resturang, mycket gott!
Hem igen och så tänkte jag att vi kanske kunde gå på bio eftersom jag velat se Sommaren med Göran rätt länge nu.
Vi hade världens tur den började 20:20 så vi hade en halvtimme på oss att gå upp till Vällingby perfekt tajming.
Filmen va riktigt bra, men dock inte lika bra som jag hade hoppats på!
Men jag gillade den och det verkade mamma oxå göra.

Vi hade verkligen en jätte mysig dag!
Kändes som det var länge sen vi hade en sån dag.

Jag somnade 11 igår, det va så sköönt!! Vaknade av väckarklockan halv 11 och det kändes verkligen som att jag va utvilad! Nu sitter jag här i min soffa och väntar på att veta när jag ska in till humlan för sen är det match!
Fan va kul det ska bli !!
Vi måste vinna, annars vet jag inte vart jag tar vägen!!

HEJA DJURGÅRDEN!!

<33

Kommentarer
Postat av: Malou

Tack älskade dotter för en riktigt fin dag på alla sätt!! Tack också för min present i form av biobesöket! Jag älskar dig <3 <3 <3



Kramar från din mamma :)

2009-08-09 @ 21:24:50

Postat av: Nathalie

Tack själv mammi :)

det va super mysigt !!

Jag älskar dig oxå <3<3

2009-08-10 @ 11:41:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0