Mys

Jag hade tänkt mig att bara sitta inne hela dagen och varva ner så jag ska somna i tid ikväll.
Men när Markus ringde och fråga om jag ville med på en tur i bilen kunde jag inte säga nej. Har inte träffat honom på hela sommaren och dessutom tog han ju körkort i fredags så jag va ju bara tvungen att se hur han kör!
Riktigt duktig måste jag säga fast det känns ju riktigt fel att se honom köra bil!! Nej det känns inte rätt. Men men man vänjer sig med tiden. Det va kul iaf.
Men vi va bara ute i ungeför 40 minuter efter det skjutsade han hem mig igen så min plan höll nästan.
Nu ligger jag i soffan med datan i knät och kollar på vänner riktigt skönt faktiskt och jag börjar känna mig trött, man hallå det är för tidigt?! Jag får inte somna nu, verkligen inte!
Jag måste hålla mig vaken och förhoppningsvis blir det inga problem.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0