Makeover

När jag vakna imorse va jag så trött att jag inte visste vad jag skulle göra.
Det enda jag satt och tänkte på när jag satt på pendeln var typ "Hoppas jag slipper klippa för det orkar jag verkligen inte!"
När vi väl kom fram fick vi en bild som ettorna hade målat (det skulle föreställa dom själva).
Sen fick ettorna leta upp sin egna bild. Tjejen som jag hade heter Cindy hon hade kort brunt hår. Så bara när jag fick syn på henne blev jag glad misstänkte nämligen att hon inte ville klippa sig efter som håret va kort och såg inte slitet ut alls.
Jag hade rätt, hon ville göra slingor i mössa inte direkt för att det är lätt att göra men man slipper tänka lika mycket.
Så det gick bra, jag tyckte faktiskt hon blev riktigt fin i håret och jag hoppas hon blev nöjd!
Efter skolan åkte jag och Moa in till stan, hon skulle leta efter praktikplats. Det gick helt okej, hon får reda på imorgon om hon får den eller inte.
När vi hade sprungit runt en stund i stan åkte vi hem till mig, eftersom Moa skulle till sin pojkvän lite senare i spånga så slapp hon åka ända hem till Bro emellan.
Vi gjorde inget speciellt, tog det lugnt. Hon gick strax efter 4.

Just nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Hoppas verkligen jag kan somna ikväll, annars vet jag inte vad jag ska göra.

Imorgon börjar jag 10:40 skönt det iaf slippa gå upp 06:45.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0