Knas

Jag förstår typ inte ens hälften av vad jag skrev igår, det hänger inte ihop och meningarna är bara jätte skumma.
Fick bara ryck antagligen så ja så kan det gå när man har mycket i huvudet samtidigt.
Hur som helst, nu sitter jag här klar med allt. Det är en kvart tills jag ska gå hemifrån och jag har inte ett skit att göra.
Igår satt jag och kolla när min buss skulle gå idag och så skrev jag in busshållsplatserna men varje gång jag skrev jakobsbergsskolan (som busshållsplatsen heter vid skolan) då ändrade den till Jakobsberg station och jag förstod inte varför, höll på att bli galen så jag tänkte väl att dom hade tagit bort den.
Men så åkte jag och Markus förbi där igår med bilen och den fanns ju kvar! Och nu fick jag nyss reda på att den bytt namn! Numera heter den frihetsgatan, men hur fan ska jag veta det? Jag tror faktiskt inte jag är ensam om att inte veta.
Smart att byta namn på sommarlovet när alla 6 gymnasieskolor inte är där? Äsch sånt där stör mig.
Men idag ska jag ändå åka pendel med Sofie och säkert massa andra från klassen.
Ska bli kul att se alla igen!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0