Jag känner mig död!

Helt slut, på riktigt jag känner mig död!
Det va inte alls kul att träna, eller jo typ den första kvarten sen blev det bara tråkigt och jobbigt!
haha, ja jag är ju inte direkt i toppform! Har knappt tränat något under sommaren.
Jag har iaf inte varit på något pass sen hm .. jag minns inte ens, men det va någon gång innan vi åkte till Bulgarien (23 juni) så det är riktigt länge sen. Nästan pinsamt faktiskt!
Men nu känner jag mig ändå rätt duktig!

Nu är biljetten bokad ner till Nyköping där mamma bor!
Hon va så snäll och köpte den online så slapp jag åka in till stan!
Tack så jätte mycket mammi <3

Ikväll ska jag bara va hemma, jag kommer aldrig orka röra mig ut!
Jag ligger i min soffa med täcke, datan i knät, tv påslagen och mammas super goda hemmagjorda popcorn!!
JAG ÄLSKAR DOM!! Det finns verkligen inga godare popcorn.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0