Inte okej!

Det va en helt annat känsla att stå i klacken, något nytt!
Riktigt kul, jag älskar det! HELT UNDERBART!

Men självklart gjorde vi inga mål, eller jo det gjorde vi fast i vårat eget jävla mål!!!
Höll på att bli galen, sist jag va på match så gjorde dom oxå självmål!
Hur svårt ska det va?!
It drives me crazy!!!!!!!

Nu är jag iaf hemme fick skjuts av Ira, Kimmys mamma (min granne) vilket var väldigt skönt!
Men nu är jag helt slut, känns som att jag kommer somna när som helst och min hals känns inte så bra heller.
Men det va så värt det !
Nu ska jag ha paus från fotbollen ett tag men jag ska gå när vi möter AIK!!! Då jävlar är jag på plats igen och jag läntar galet mycket efter den dagen !!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0