Ingen rubrik

Jag är så trött på vissa saker, så trött att när jag inser att det egentligen inte betyder så mycket för mig som jag trodde det gjorde. Sen när jag märker hur lite det betyder så blir jag förvånad och samtidigt ledsen.
Jag vet inte ens vad jag vill komma fram till genom att skriva det där, vet inte ens varför jag satte mig vid datan när jag är trött och borde försöka sova. Just nu vet jag ingenting .. Jag är trött och förvirrad.
Det är sjukt för jag va så glad innan idag även fast jag va lite besviken över att sommarlovet redan är slut.
Hm kanske bara lite ångest inför skolan?
Äsch jag vet inte  ..
Men jag vet iaf att jag blev besviken över att pappa inte ringde ikväll.
Och jag vet att jag nog hoppas för mycket på dig, men jag kan inte hjälpa det! Och det gör mig galen, både positivt och negativt. Men nej jag ska börja med en sak jag nästan aldrig gör, att ta det mesta som det kommer.
För när jag börjar fundera på hur jag vill att saker ska vara eller hur det ska bli det är ju då allt bara blir komplicerat och det har jag tröttnat på! Så nu är det dags att börja försöka tänka om, vi får väl se om jag lyckas!
Det är så mycket jag vill men väldigt få saker jag tar tag i. Som det här med träningen, när jag tänker på att träna vill jag springa dit direkt men när jag väl drar mig dit så tycker jag det är skit tråkigt! Varför? Det gör mig tokig jag vill ju träna!
Jag måste börja, jag måste verkligen skärpa mig det här håller inte.

Okej nu ska jag väl sluta med mitt meningslösa tomprat för ikväll.
Gud vilket konstigt inlägg, haha. Aja ni får ursäkta.

God natt <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0