Gårdagen

Jag åkte in till stan halv 4 för att möta pappa.
Vi gick runt och kollade i lite affärer och pappa köpte ett par skit snygga mörkblå chinos!
Dom passade honom mycket bra.
Sen åkte jag hem eller jag skulle hem men precis när jag skulle gå av tuben ringde Tobbe så då tog jag tuben tillbaka en station för att möta honom i Vällingby. Vi tog några öl och pratade, jätte mysigt!
Va jätte länge sen jag träffa honom så vi hade en del att prata om.
Jag kom hem strax efter 10 somnade ganska snabbt efter.

Nu ska jag röra mig upp till Vällingby för att fixa lite saker innan jag ska till praktiken!
Hoppas på en dag med massa kunder då är det som roligast.
Kommer hem runt 7 ikväll så vi får väl se om jag orkar skriva eller om jag är helt död?!

<33

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en trevlig dag.

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :D

2009-08-27 @ 10:13:34


URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0