Första skoldagen

Vilken konstig känsla det va att se alla igen men självklart roligt!
Vi samlades i aulan för en super kort info om var vi ska ha våra lektioner eftersom vår skola är under renovering.
Sen gick båda frisör klasserna till vår salong och hade mer info, otroligt tråkigt faktiskt!
Men sen fick vi lite saker snackade lite allmänt, hälsade på vår nya lärare. Johanna heter hon ja vad mer kan jag säga, hon verka stel och tråkig men hon va säkert bara nervös. Sen va det väl ingen i klassen direkt som pratade med henne vet faktiskt inte varför men alla saknar ju Susanna och eftersom hon va en av de bästa lärarna man kan hitta så blir det nog svårt för Johanna att leva upp till vår förväntan, men hon ska oxå få en chans!
När vi hade slutat så vi alla ner till centrum men jag, Sofie och Moa gick och åt lunch på tasty´s, kyckling sallad mycket gott! Vi kollade runt lite på kläder och smink. Sen åkte jag och Sofie till Vällingby och fortsatte kolla på kläder, jätte mysigt.

Imorgon börjar vi 9, inte alls kul!
Då ska vi typ skriva något om varför vi valde frisör, vad vi tycker är roligast och typ hur vi trivs. Äsch jag vet inte och fattar inte varför vi ska skriva det nu!
Sen ska vi träffa de nya 1:orna, haha se vilka de är! Tydligen är det en kille i den klassen.

Klockan 19 ska jag kila iväg och träna, trots att jag är trött och nyligen blivit frisk!
MEN JAG MÅSTE KOMMA IGÅNG IGEN!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0