Fixat

Jag gick upp till Vällingby för att fixa lite små saker.
Köpte bla hårfärg, för toningen går väl ur snart och jag vill inte bli orange hårig så nu la jag i en mörkare färg igen.
Kändes faktiskt rätt skönt samtidigt som det känns lite halv tråkigt att va mörk igen.
Men jag får nöja mig, blev rätt nöjd faktiskt!
Om en timme ska jag kila iväg och träna det är några pass som går vet inte vilket jag ska välja än.
Men något kul hittar jag nog och det ska faktiskt bli riktigt kul att träna idag vet inte varför men känner mig taggad.

Imorgon ska jag träffa Johnny tror jag om jag hinner med det.
Behöver åka in till stan och fixa bussbiljetten till Nyköping, måste dessutom ta reda på vad den kostar har inte allt för mycket pengar med tanke på att jag inte jobbat och studiebidraget kan man ju drömma om mitt i sommaren!

Ska byta om strax!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0