..

Vaknade 7:20 av att det lät som om dom tog ner ett träd på gården, gick up pför att stänga fönstret och passade på att kolla va det va som lät. Dät står en jävla gubbe som håller i någon stpr maskin in i buskarna jag har ingen aning om vad han gjorde men seriöst det är ju inte bara jag som sover tjugo över sju? Jag blev så irriterad så jag visste inte vad jag skulle ta vägen, alltid är det något dom gör på gården tidigt på morgonen.
Minns inte om det va igår eller förgår men då vakna jag av att dom kratta grus. Låter kanske löjligt, nej jag vet att det inte låter speciellt mycket men på min gård ekar det fruktansvärt mycket! Så tro mig när dom kratta det där kruset lät det dom ah jag vet inte vad! Och någon morgon innan det vakna jag av att dom klippte gräset! VAFAN ÄR PROBLEMET?! Kan dom inte göra det typ 12 ist för typ 7-8 på morgonen?

Aja hur som helst jag somnade om.
Vaknde för kanske en halvtimme sen, ska inte träffa Johnny idag.
Ska packa och fixa lite annat måste upp till Vällingby udag igen, glömde köpa en viktig sak!
Sen ska jag nog gå och träna ikväll om jag hittar något roligt pass.
Efter träning igår känner jag mig lite slut i armarna, haha. Men det känns bra då vet jag att jag gjort nytta.

Skriver nog senare.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0