28 augusti 2009

Gick upp runt halv 7 imorse, det va riktigt tungt!
Mötte Sofie på bussen direkt när vi kom till Spånga köpte vi oss varsin 33 cl redbull och sen va man pigg!
Va på toppen humör och inte alls trött.
Vi hade först frisör då vi rullade curler sen idrott och då spelade vi kubb på en nytt sätt, orkar inte riktigt förklara hur det gick till för det kommer bara bli komplicerat och svårt att förstå.
Efter det hade vi vår nya kurs som heter formgivning A, vi fick nya dockar sen skulle vi sätta oss och planera hur vi ville klippa dockan först en lång hårs frisyr mellan och kort frisyr. Jätte kul! Och efter varje klippning får vi färga dom precis hur vi vill och känner för, vi ska låta fanasin flöda och jag har grymma idéer!
Vi slutade halv 4 då åkte jag in till stan med Liza köpte mig en klänning och ett midjeskärp för vi skulle ut ikväll!
Va första tveksam till min outfitt men nu gillar jag den som fan.
Kom hem strax efter 6 stressad som en galning samtidigt som jag försökte prata med Johnny i telefon.
Kom in till stan runt halv 9 mötte uppe Tobbe m flera på nivå där vi stannade i ungefär 10 min för att sen dra vidare till ett otroligt tråkigt ställe jag inte ens minns namnet på.
Sen åkte vi till Mariatorget för att gå på Rocks aldrig hört talas om det förut men i mina öron lät det inte bra.
Det räckte med att jag såg kön och insåg att här hör inte jag hemma, det va bara massa rockare och emos typ inte riktigt mitt ställe. Men ja följde med dom in tog några cider och sen kände jag att det räckte för mig, det va som en ny värld faktiskt. På något sätt va det ändå kul att se hur olika alla är och hur vi festar men det är inget ställe jag kommer gå tillbaka till om jag säger så.
Följde med Victoria och Alex i taxin ville inte åka helt ensam hem, så det va värt pengarna!
Anledningen till att vi drog ut ikväll va för att Alex fyller 18! Men hans kväll slutade mindre kul men han kommer må betydligt bättre imorgon hoppas jag.
Dags för mig att krypa ner i sängen och sova ska faktiskt bli riktigt skönt!

Och nu är det äntligen helg :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0