We´ll never forget

Det är sjukt att du minns, det trodde jag inte.
Trodde det var bortglömt och undangömt för dig.

Jag minns oxå, när jag tänker efter minns jag allt!

Aja, idag va det skola som vanligt sen mötte jag Nina.
Vi gick hem till mig sen upp till centrum där det va en slags tävling som heter Bäst i Väst.
Några grundskolor i Hässelby/Vällingby som sjöng.

Börjar 10:40 imorgon men ska läsa en stund nu innan jag lägger mig,
har fått en bok i engelskan man måste läsa! Det suger, min bok har 434 sidor.
Ingen annan i klassen fick en så tjock bok, fett orättvist!
Och det enda min lärare säger är:
-Nathalie du behöver en utmaning.

Nej usch fy fan! Wish me luck I need it.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0