Make me hear you!

Helg, skönt som fan!
Men jag är så sjukt trött, kan knappt minnas när jag va pigg senast!
Jag hoppas fan det blir en lugn kväll, imorgon ska jag ut så det behövs.
Känns som att jag kommer somna när som helst.

Skolan gick bra idag, vi klippte och det kändes faktiskt som att det gick riktigt bra.

Och idag kom min remiss till Sabbatsberg närsjukhus, ska dit på onsdag klockan 1.
Så satt jag och läste på brevet och jag är så van vid att det är gratis att gå på alla läkarbesök osv, så står det 300 kr för besök barn och ungdom upp till 18 år gratis. Så jaa nu blir det ju att betala!
Inte för att jag bryr mig mest en ovana. Kommer säkert glömma bort det tusentals gånger.

Aja, trevlig helg!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0