Livet leker

Ja just för tillfället så känns det som allt leker, men alltid när det gör det så händer något som oftast förstör det!
Och jag tror jag vet ska hända den här gången!
Blää ..
Idag va jag och köpte påskägg till mamma och Tomas, det tog en jävla tid!
Först köpte jag allt som skulle ligga i ägget alltså:

jordgubbar
vindruvor
pshycalis
risen
digestive choklad
oreos
2 triss lotter

Men eftersom det va så mycket som skulle få plats så behövdes ju ett sånt där stort ägg.

Men det va helt omöjligt att hitta det enda jag hitta kosta 75:- nog för att dom kostar en del men det där va överdrivet.

Sen fick jag iaf skjuts av mamma till coop och där äntligen hittade jag ett fint och stort ägg för ett bättre pris!

Och oj va glada dom blev, tråkigt nog ingen vinst på lotterna men men det va värt det!


Imorgon ska vi åka upp till Sthlm för att vara exakt ska vi till Täby. Middag som jag berättade i tidigare inlägg.

Och det roligaste nu är ju att vi ska klä ut mammas sambo till påsk kärring har värsta planen !

Och han kommer bli super snygg ;) haha! Utan tvekan!

Med lite tur kanske jag lägger upp en bild på honom!


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0