Förvirrande

Jag är tydligen helt lost, va hela säker på att det va söndag idag men tydligen inte.
Igår va vi ute en stund men det blev så kallt att vi gick in till mig istället!
Robert, Leo och Nina sov här.
Kändes som att alla låg överallt men det funkade det oxå.
Men jag somnade typ inte förens 8 och kan inte påstå att jag sov speciell bra.
Sen vaknade jag när killarna skulle dra vid 11 och sen va jag vaken till 12 sen sov jag 2 timmar vilket var
HELT UNDERBART!
Sen mötte jag Nina vi gick och handla och jag är fortfarande skit trött men ska nog ut en kort stund snart.

Lovet har varit underbart och välbehövligt!
Jaha nästa lov blir sommarlovet, känns som en evighet dit men det kommer nog gå rätt snabbt!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0