tre timmars städning

Jag började 8:30 idag oxå, hatar verkligen måndagar och tisdagar börjar för tidigt =/
Men gjorde iaf inte illa mig imorse ;) haha kanske va för att jag aldrig använde plattången?
Eftersom det va så jävla kallt igår så tänkte jag att det säkert skulle bli lika kallt idag så jag tog på mig en fleecetröja (eller hur det nu stavas?) jacka och en skit varm mössa :P haha
Men den behövdes ju verkligen inte !
Det var betydligt varmare idag än igår, men hur fan skulle jag kunna veta det ;)?

Jag började iaf dagen med matte, asså jag hatar verkligen min idiot till mattelärare.
Jag minns att jag hatade den matte läraren jag hade förra året men fy fan va hon är bra jämfört med min nya.
Han går aldrig igenom något och när han förklarar uppgifter folk inte förstår så fattar man inte vad han säger.
Hur ska man veta hur man ska lösa en uppgift om man inte har lärt sig hur man ska räkna den?
Ja fråga honom det ist ..
Jag fick iaf 23/24 på mattediagnosen vi gjorde förra veckan :)
Så jag kan ju vara nöjd med det !

Efter matten hade vi frisör :) Det är verkligen skit kul!
Först hade vi hår och kemi, bara teori.. Men ändå rätt intressant, får reda på massa saker man inte ens kunde ana om håret. Man kan se på håret hur en människa mår och lever, låter kanske självklart för vissa men kan inte förklara vad som berättades idag. Hon hade ett nytt och faktiskt ett väldigt bra sätt att lära sig på och gå igenom :)
Sen fick vi fortsätta klippa våra dockor vi fick igår och vi som blev klara fick börja föna :)
Asså allt är nytt, fine jag kan självklart föna mitt egna hår och jag kan schamponera. Men frisörerna har ju helt andra tekiniker som man ska lära sig :P Men det är kul :D

Sen va det är en jävligt lång lunch nästan 2 timmar :P
Så vi gick ner några stycken till Jakan centrum käkade och lite så :)
Mys mys !
Tillbaka till skolan, så va det dags för svenska men vi gick till bibblan och lånade böcker sen fick vi sluta.
Riktigt skönt, men kan inte påstå att jag längtade efter att komma hem. Kände mig tvungen att storstäda idag eftersom min pappa antagligen kommer hit imorgon och vill inte ha hem honom till ett riktigt stökigt hem :P
Och jag kan säga er att det tog 3 timmar :O !
Plocka indan överallt, dammade, dammsög bakom sängen och ja överallt sen tvätta jag golvet :P haha
Men nu är det iaf rent och fint här !
Men jag är verkligen helt slut, ska fan försöka sova snart ! det kan behövas :)

Vet att inläggen den senaste tiden har blivit långa, vet inte varför :S
Har väl antagligen mycket att berätta :P haha
ska försöka ändra på det ;)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0