sova <3

Är helt slut, veckorna bara försvinner och jag är alltid lika trött på fredagar!
Helt otroligt xD
Har haft ont i huvudet sen jag vakna imorse, skulle fan inte banga på att stanna inne ikväll och sova :D
Men nej, jag ska upp till vällingby och köpa min efterlängtade tröja :)
Om den  finns kvar i min stolek (a)
gör den inte det får det väl bli stan imorgon, funderar på att köpa ny piercing. Det va ju ett tag sen så det känns som att det är dags för det nu :) Kanske en ljusblå? Patrik tipsa mig om det :) så jag får väl kolla om den är så fin som han säger :) Annars får det bli en annan :) 
Resten av kvällen ska jag va med Nina. Vi skulle egentligen gå på fest men eftersom jag har ont i huvudet och har tagit tabletter idag känner jag att jag inte orkar ..
När jag kom till skolan fick jag en ipren och snälla Patrik. Då försvann huvudvärken :)
 Och sen när tabletten slutar värka så brukar min huvudvärk vara över men nej nej, utan den kom tillbaka.
Så jag fick en treo av Gabby :) Den lindrade lite men det blev aldrig helt bra.
Och nu har jag kommit hem  och ätit o dryckit massa vatten men huvudet dunkar ändå ..
Så dags för en ny ipren.
 
Så kvällen får bli lugn och härlig, kanske behövs.
Får kanske dubbelt så roligt imorgon ist ;) hihi xD

<33

Kommentarer
Postat av: Katja

sv: näe :( vi låg etta i morse men sen hann vi inte göra en sketch.. eller asså vi trodde inte man behövde göra en innan vi samlades för det fanns ingen tid till det men man skulle tydligen ha gjort det så vi hade ingen :(

2008-09-19 @ 18:45:42


URL: http://kaatjaa.blogg.se/
Postat av: Katja

jo vi får väl göra det :)

2008-09-20 @ 11:23:55


URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0