Ork, tålamod och huvudvärk!

När jag kom till skolan sprang folk runt som galningar !
HALLÅ JORDEN SKA GÅ UNDER IDAG !!!!!
Jag ba jaha, men efter ett tag när alla gått runt och skrikit gråtit och pratat med sina föräldrar om att de dör så ses de iaf i himlen igen. Nej då gick det inte att undvika, dom skärmde ju upp mig!
Men jag ringde aldrig mina föräldrar, men kände mig rätt orolig.
Jag förstod först inte riktigt vad alla snackade om men sen kom jag på att jag hörde det imorse.
Om det där nya big bang? Om försöket skulle misslyckats så skulle hela jorden sprängas, hur låter inte det?!
Men tydligen lyckades första försöket idag klockan 1. Och från början va det ju planerat att de skulle försöka igen om 3 veckor men det blir nog inte så tror jag. För företaget som hållt i allt det här har blivit polisanmälda. Det har varit för mycket klagomål!
Nej usch hur som helst, när vi sedan skulle börja vår frisör lektion va alla helt strirriga efter allt.
Och mitt huvud dunkade och vi skulle klippa diagonlat höger och helvete va svårt det va asså man får hallå fingrarna i helt fel vinkel asså ALLT kändes fel! Så nej mitt tålamod försvann rätt snabbt ! Sen skulle jag rulla permanent rullar och det kan jag ju oxå berätta att det va så sjuuuuuuukt svårt! Så jag gav seriöst upp gick och satte mig och pratade med min andra lärare som stod och höll på oh fixa håret på en docka :P haha !

Nej ikväll ska jag sussa tidigt eller försöka iaf! Kan inte lova för jag lyckas ALDRIG

Klockan 20:00 ska jag iaf sitta bänkad framför tv:n och kolla på idol :D haha !

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0