Klockrent

Jag och Bea står i YTC och väntar på hennes killkompis.
 
Jag frågar - Vad går han för program då?
Bea - Asså det vet jag inte har frågat typ 100 ggr men minns aldrig, men jag har för mig att det va något med rör att göra. Så då borde det ju vara bygg :).
Jag - Bea? rör och bygg hur går det ihop ? Håller han på med rör går han ju VVS !

Både jag och Bea börja as garva (a)
haha  ..

Idag börjar jag 10:20.
Det är andra morgonen jag vaknar innan min väckarklockan.. asså typ 5 minuter bara.
VARFÖR?
Jag förstår inte, det är inte riktigt likt mig.

Har engelska som första lektion, har börjat med ett nytt arbete nu. Så nu ska vi skriva om en annan låt som ger minnen men den här gången så är det en inlämningsdel och den andra delen ska vi presntera muntligt inför klassen. Har inga problem med det. Man känner dom i klassen nu och eftersom klassen är rätt liten så känner jag inte ens att det kommer bli minsta jobbigt :)
Efter engelskan har vi lunch i typ en och en halv timme :P Sen har vi frisör xD
Vi ska göra inpackningar på varandra idag :)



<33

Kommentarer
Postat av: Katja

sv: hahahaha jo det gjorde hon.

jaa eller vi skulle bara klä ut oss två dagar, men till två olika teman :P

2008-09-19 @ 14:48:56


URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0