Jävla skit dag !

Seriöstjag orkar inte med den här dagen ..
Vill bara drömma mig bort, försvinna för en dag.
Allt jag gjort idag har bara gått helt jävla snett!

Jag hoppas verkligen att kvällen får mig på andra tankar!
Ska hem till Nina, bada i hennes utomhusbadtunna typ :)
Och sen bara chilla, ligga inne kolla på film. Bara slappa.
Eller det iaf så det ser ut nu :P

Igår va jag, Thanh och Nina på fest i Solna. Det va helt okej.
Men dock bröts mitt löfte, tänker inte gå ut med det här :P haha  ..
Usch nej fy dags för nya tag så här kan jag inte förtsätta :)
<3

Kommentarer
Postat av: Robin Ericson

finns för dig, kommer alltid finnas för dig<3

2008-09-07 @ 12:03:09


URL: http://ericson-r.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0