Helgen som varit ..

Jag har inte varit super duktig på att skriva vad jag gjort i helgen .. men kan berätta nu ist :)
I fredags träffade jag Nina , vi åkte hem till hennes mamma :)
Vi satt där kollade på tv och sen lyssna vi på musik, alltså en super härlig fredag :)

I lgår (lördag) åkte jag o Nina till stan typ halv 3 jag skulle köpa ny piercing och förbi apoteket och hämta ut ett recept (a)
Så jag köpte piercingen först :) en ljusblå :) super fin, men det va ett helvete att byta den (a). Sen åkte vi hem ..
Hon följde med mig och handla vilket gick på 10 minuter jag kände mig skit stressad för klockan va 16:40 och jag skulle gå hemifrån igen 17:20 typ. Men vi lyckades rätt bra :) glömde typ bara några små oviktiga saker :O haha  ..
Vi skyndade hem till mig packade upp allting jag fixade mig lite. sen gick vi till vällingby där jag skulle ta bussen till spånga och Nina skulle hem.
Jag åkte till Spånga och tog sedan pendeln till jakan, jag skulle träffa stefan som var här över helgen.
Kom dit vid 6 han kom bara någon minut efter. Vi stod och snacka ett tag sen drog jag hem igen :)
Det gick faktiskt bra ! över förväntan..
Sen åkte jag hem och sen träffa jag Nina igen :)

Idag åkte vi hemifrån typ halv 2 vi skulle träffa Linus, Bella, Carro och Sandra i Rönninge :P
haha  .. så vi åkte dit :) det va faktiskt rätt kul Men JÄVLIGT KALLT!
Vi kom dit typ strax innan 3 och drog därifrån typ vid 5 :P

Och nu har jag precis kollat på andra avenyn :D säsongs premiär :D hihi !
Bästa serien :D!!

Imorgon börjar jag 9:20 istället för 8:30 riktigt skönt och inte nog med det är vår frisör lektion inställd så vi slutar 12 istället för 16 :D haha ! Underbart vilket innebär PLUGGA PLUGGA PLUGGA imorgon eftersom jag har frisörprov på tisdag och jag har inte pluggat ännu :( Orkar verkligen inte idag är för trött (a)
Ska nog fan sova snart :) eller iaf föröka :D haha !

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0