Förvånad och glad

Trodde faktiskt att den här dagen skulle bli rätt jobbig.
Men man märker verkligen att tiden gått och att jag oxå gett mig tiden!
Tänker inte gå in på detaljer dom som känner mig vet vad jag menar :)
Känns iaf väldigt positivt allting!

Idag eller igår vad man nu vill säga den 12 september.
Det innebär att det är EXAKT ett halvår kvar tills jag blir 18!
Shiit va tiden går fort, helt otroligt..
Förstår knappt det själv :O

Kvällen blev rätt seg, skulle festa men vi åkte dit och fick gå en jävla bit!
Sen vettefan riktigt vad som va tanken men vi mötte dom vid donken sen fastna vi där så vi drog igen!
Pallade verkligen inte va där.. haha !
Så vi gick tillbaka och tog bussen hem och nu vill jag ingenting hellre än att sova!
Är verkligen helt död .. trodde jag skulle somna på bussen ..

haha måste bara berätta när jag sitter på bussen med O eftersom ALLA andra gått av :P
Så sitter jag i iaf och snackar med Linus i telefon och så ser jag att en kille har tagit av sig alla sina kläder!
Han står där i bara kallingar!!!
Och hans kompisar står typ och skrattar lite åt honom. Sen klär han på dig allt igen och jag ser att han börjar gå bakåt mot mig :O Och eftersom jag ska av nästan station reser jag mig och börjar gå mot dörren, då säger killen amen ska du gå av nu? Jag ba ja? Han ba jaha men min kompis är oskuld..
HAHAHAHHA
Vafan va det där då ?
Sen börja hans kompis snacka om något annat och sen gick jag av :P

Ja herregud  ..

Imorgon ska jag hem till Nina ska nog dra dit lite folk ..
Det blir säkert skit mysigt !!

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0