För lite sömn för tidig uppgång = olyckor

Jag minns inte när jag gick och la mig igår, minns bara att jag va väldigt trött så jag somnade direkt riktigt skönt :)
Men min väckarklocka ringde 5:40 imorse kan ju bara säga att den tiden på dygnet är inte den tiden jag gillar allra mest iaf. Men vad har man för val, jag klev upp ur sängen strax efter 6 och skulle gå och platta håret :)
Det är ju min vanliga rutin jag gjort i 1 år snart, så det va inget konstigt. Jag tar fram plattången och stoppar in den i eluttaget, jag lägger den uppe på toan precis som vanligt och börjar fixa mitt hår så det är lättare att platta. Jag har ingen koll på plattången utan jag kollar in i spegeln. Jag känner bara hur fruktansvärt varmt det blev på foten, och jag ser plattången jag rycker till och den flyttar sig lite men den ligger fortfarande på foten tillslut ryckte jag bort hela foten. Men just då gjorde det inte ont :S Va antagligen för trött för att ens fatta vad som hände, så jag började platta håret.

Det var först senare som jag kände hur mycket det sved, och jag kollade på foten och ser lite brännmärken på foten :P
haha asså det har aldrig hänt mig förut, har aldrig bränt mig, kanske lite lätt någon gång på något finger men aldrig så jag känt värmen så tydligt :P
Skönt va det verkligen inte .. har faktiskt fått märken =/
Har kan ni få se , okej jag tog bilden enbart för Sofia frågade hur det såg ut och orkade inte förklara :P haha



Idag fick vi börja klippa dockor i skolan :P haha det va faktiskt rätt kul :P
allt kul att testa nya saker, hålla i saxen samtidigt som du måste hålla i kammen, du får aldrig lägga ifrån dig något :P haha det är teknik och behöver övning ;) men snart har man grymma skills :D och då är alla välkomna till mig ;)

Imorgon ska vi fortsätta med det och förhoppningsvis blir man bara bättre :)

pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0