Dagen kan inte bli bättre !!

För det första fick jag äntligen förlängt mitt p-piller recept så som jag jagat runt på alla ungdomsmottagningar.
Hade dom inte inte tid att boka så va drop in tiderna inställda osv i en vecka har jag hållt på.
Men idag fick jag äntligen komma in :)
Det var dagen första plus.

Dagens andra plus var mitt MVG i engelskan.
Dagen tredje plus kan jag inte berätta här just nu, men det va verkligen kul för den personen :)

Och dagens fjärde plus är att min mamma äntligen blivit så frisk att hon orkat söka jobb och inte nog med det!?
Hon fick jobbet :) Så nu ska hon gå några kurser här i stockholm i 2 månader. Vilket innebär att jag kommer kunna träffa henne mer nu under den perioden :) det kommer bli super kul :)

DAGEN HAR VARIT UNDERBAR <3<3

Kommentarer
Postat av: Katja

sv: haha det är utbytesstudenten ;)

japp det gjorde vi :D och idag låg vi trea och jag tror faktiskt vi ligger riktigt bra till ;)

hihi arå vi ska kämpa :)

2008-09-18 @ 20:51:20


URL: http://kaatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0