Blir aldrig nöjd =/

Vi fick våra första omdömmen idag i frsör.
Vi klippte och fönade :) Men tro mig att man blir trött i 3 timmar höll vi på.
Ja herregud, Susanna vår lärare gick runt och kollade lite hjälpte till osv :)
Jag var inte riktigt nöjd med klippningen och när jag fönade tappade jag tålamodet så det gick väldigt snabbt på slutet vilket gjorde att jag inte fick upp volymen på huvudet som hon vill att man ska =/
Men det blir så jävla varmt när vi står 18 personer där med varsin fön !
dessutom låter det ju som jag vet inte vad :P haha tröttsamt vill jag lova, men självklart är det kul oxå!

Men hur som helst så fick vi omdömmen som sagt .. och jag fick :
Klippning : VG
Föning: VG+


Asså jag borde vara nöjd men jag känner mig inte helt nöjd tyvärr =/ ..
Aja bara att försätta att kämpa och se var man slutar :)


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0